گزارش تخصصی چگونه توانستیم با انجام راهبردهای آموزشی مشکل نارساخوانی دانش آموز را در پایه سوم ابتدایی کاهش دهیم.

              فرمت :word و قابل ویرایش تعداد صفحات: 60 فهرست مطالب چکیده: مقدمه: عواملی که بر اختلالهای یادگیری اثر دارند شرایط جسمی عوامل محیطی عوامل انگیزشی و عاطفی شرایط روانی خواندن: اختلال در خواندن: تعریف نارساخوانی: اشتباهها در سطح خواندن: مورد مطالعه: بیان مسئله: روش های گردی آوری اطلاعات: تجزیه و تحلیل اطلاعات: خلاصه یافته های اولیه: ارائه راه حل های پیشنهادی: رویکردهای سنتی: روش فرنالد: رویکرد اورتون – گلینگهام: آموزش واج: واج های متفرقه: واج های تحلیلی: واج های ترکیبی: مغز، ساختار و کارکردهای آن: نیمکره های مغز: مغز راست، مغز چپ، تفاوت های کارکردی: رجحان جانبی: خودپرسشی: اصلاح رفتاری – شناختی: یاد یارهای کلید واژه: چگونگی اجرای راه حل: تقویت ژتونی: الف – آگاهی واج شناختی: تقویت حافظه توالی دیداری و شنیداری: تمرینات تقویت ادراک و تمیز و دقت دیداری: روش چندحسی فرنالد: ارزیابی نتایج: واکنش نسبت به راه حل جدید: نتیجه گیری: منابع: فرا روان نمونه هایی از تمرینا …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *