گزارش تخصصی دبیر قرآن : تقویت مهارت روخواني ، روان خواني ، قرائت و حفظ آيات ، پيام ها و داستان هاي قرآني در دانش آموزان

    گزارش تخصصی دبیر قرآن : تقویت مهارت روخواني ، روان خواني ، قرائت و حفظ آيات ، پيام ها و داستان هاي قرآني در دانش آموزان         چكيده : عنوان گزارش حاضر اين است كه ، تقویت مهارت روخواني ، روان خواني ، قرائت و حفظ آيات ، پيام ها و داستان هاي قرآني و فعاليت هاي مربوط به آن است و هدف اصلي آن نيز افزايش ميزان علاقه مندي دانش آموزان ياد شده به درس قرآن و فعاليت هاي مربوط به آن مي باشد. علاوه بر اين ، آشنا نمودن دانش اموزان با اصول و مباني دين اسلام، به ويژه قرآن كريم ، آن هم در پايه …………….، همواره نيازمند تكرار است. زيرا عامل « تكرار » در فرايند تدريس ، امري اجتناب ناپذير مي باشد. بدون شك ، انجام اين تحقيق ، از ابعاد گوناگون داراي اهميت و ضرورت بسيار بوده است. زيرا از يك سو، علاوه بر ايجاد علاقه مندي در دانش آموزان پايه……… به درس قرآن ، ميزان فعاليت و مهارت آنان در روخواني ، روان خواني ، قرائت و حفظ آيات ، پيام ها و داستان هاي قرآني را افزايش مي داد و از ديگر سو، موفقيت دانش آموزان در يادگيري ديگر دروس( قرائت فارسي ، جمله نو …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *