پروژه کاربردی و جامع دلایل ضعف شرکت‌های هلدینگ در ایران

محورهای مدیریتی، تجاری و سرمایه گذاری هلدینگ ها در ایران تنها با برگزاری این مراسم تحقق نمی پذیرد.بلکه باید در ادامه آن نشست های کارشناسان و تجربه و تحلیل عملکردها در این حوزه با دقت پیگیری و ارزیابی شود. چرا که این اقدام یک تجربه تازه و نو است و اگر بحث ها به صورت جدی ادامه پیدا نکند و صرفآ در قالب یک تحلیل کوتاه و زودگذر انجام شود. نتایج قابل قبولی از تأسیس شرکت های هلدینگ به دست نمی آید. دستیابی به راهکارهای موثر در رفع موانع پیش روی سازمان ها فقط با استفاده از تجارب بین المللی و همفکری کارشناسان اقتصادی و علم روز امکان پذیر است. ثمره و بازدهی شرکت های هلدینگ در درجه اول نیاز به مخاطبان دلسوز و کاربلد دارد، حتی اگر این مخاطبان در بخش های دولتی و تصمیم گیرنده باشند. در واقع، هلدینگ های موفق آن دسته از شرکت‌های هم گروه با یک مدیریت واحد هستند که در یک صنعت خاص(مثلا صنعت سیمان) روش ها و برنامه ها را نسخه نویسی کرده و همه واگن ها را روی یک ریل به حرکت در می آورند. کارشناسان بی توجهی به اهداف مثبت هلدینگ‌ها را دادن آدرس اشتباه به مخاطبان اقتصادی می دانند و یاد …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *