پروژه معرفي انواع كمك فنرها و لرزه گيرها

     . . . .         نوع فایل:  word قابل ویرایش 80 صفحه   مقدمه: لرزش‌هاي پي‌درپي بدنه خودرو سبب خستگي راننده و سرنشينان مي‌شود. در پي آن كارايي و بازدهي رانندگي و عمر مفيد خودرو كاهش يافته و سلامتي انسان به خطر مي‌افتد. بنابراين مدل‌سازي مود سواري خودرو و به سازي پاسخ لرزشي آن با بهره‌ از ميراينده‌هاي ارتعاشي از ديدگاه‌هاي مهم در طراحي خودرو بوده، كه آسايش سرنشين، افزايش دوام خودرو، ايمني و افزايش كنترل خودرو را به دنبال دارد. خاصيت ميرايش ارتعاشات و لرزش‌ها و رفع بعضي از اغتشاشات حركت در خودرو و حفظ بعضي ويژگي‌هاي مناسب جهت ايمني،‌ از ويژگي‌هاي مناسب مكانيكي است كه انجام آن با يك وسيله مكانيكي امكان‌پذير است . مجموعه مشخصي كه فراهم‌گر هدف بالا است، سيستم تعليق نام دارد. اين مجموعه قلمرو وسيعي را با خواص و وظايف متفاوت در بر دارد. نقش سيستم تعليق در خودرو مهار چرخ در فضا (در سه راستاي  Z , Y , X ) و فراهم كردن حركات خطي و زاويه‌اي مناسب آن است . نيز …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *