پاورپوینت هزينه یابي برمبناي هدف(قيمت گذاري بر مبناي قيمت بازار)

پاورپوینت هزينه یابي برمبناي هدف(قيمت گذاري بر مبناي قيمت بازار) شامل: 32 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش مقدمه هزينه يابي هدف 6 اصل عمده در هزينه يابي هدف هزينه يابي قيمت بازار مشتري مداري تمرکز بر فرآيند طراحي همکاري سيستمي (عملکرد متقابل واحدها) هزينه يابي چرخه عمر محصول مشارکت زنجيره ارزش هزينه يابي محرک بازار منابع بسياري از شرکت ها در نتيجه کاهش سود و در مواجه به رقابت فزاينده جهاني به اين نتيجه رسيده اند که با طرح بها یابی بر مبناي هدف (قيمت گذاري بر مبناي قيمت بازار) به عنوان يک ابزار راهبردي و کليدي ديگر قيمت گذاري محصولات بر مبناي بهاي تمام شده مناسب نخواهد بود. . شرکت ها براي بقا بايد در زمينه توليد و عرضه محصولاتي تخصصي پيدا کنند که علاوه بر تأمين سود مورد نظر آنها واجد کيفيت و کارکرد مورد نظر مشتريان نيز باشد بهايابي مبناي هدف از شيوه هاي کسب اطمينان نسبت به کفايت سودآوري محصولات مي باشد. اين روش بهايابي در واقع روشي براي مديريت راهبردي سودهاي آتي شرکت است. طبق اين روش بر خلاف روش سنتي قيمت گذاري محصولات. بهاي تمام شده محصول تعيين کننده قيمت فروش نيست در بهايابي بر مب …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *