پاورپوینت مطالعه و طراحی نحوه استقرار کارکنان و مبلمان اداری

فرمت فایل: پاورپوینت قابل ویرایش     تعداد اسلاید: 65   قسمتی از پاورپوینت :   1- اهميت فضاي اداري: • فضاي اداري و نحوه استقرار كاركنان يكي از عوامل اساسي در كارآيي، تسريع در فرايندكار  و كاهش نارضايتي كاركنان مي باشد.   • با توجه به اهميت موضوع، در قانون برنامه سوم و چهارم توسعه جمهوري اسلامي ايران، بهره برداري مطلوب از فضا و ساختمانهاي اداري دستگاههاي دولتي مورد تاكيد قرار گرفته و متعاقب آن در سال 1379 و 1383 ضوابط و استانداردهاي فضاي اداري با تصويب شوراي عالي اداري به كليه دستگاههاي اجرايي كشور ابلاغ گرديد.     مهمترين مولفه ها در طراحي، تخصيص و استقرار افراد و واحدها در فضاي اداري موارد زير مي باشند:   1- رعايت استاندارد فضاي تخصيص يافته به شاغلين با توجه به سبد ملزومات شغلي مورد نياز 2- توجه به فرايند انجام كار (تسهيل در گردش كار) كه موجب كاهش هزينه هاي اداري ميگردد. 3- ارگونومي (نور، تهويه، صدا و ..)   اصول و ضوابط طراحي فضا و ساختمانهاي اداري 1- شرايط فيزيكي محيط كار : توجه به شرايط فيزيكي مح …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *