پاورپوینت مدیریت و تشکیلات کارگاهی

            نوع فایل power point   قابل ویرایش 92 اسلاید   قسمتی از اسلایدها تعريف مديريت : مجموعه اقداماتي كه با بهترين كيفيت و كمترين هزينه  و در كمترين زمان ممکن دستیابی به اهداف از پيش تعيين شده اي را محقق نماید. تعريف پروژه : پروژه، مجموعه‌اي منحصر‌به‌فرد از فعاليتهاي هماهنگ‌شده با نقطة شروع و پايان مشخص مي‌باشد، كه توسط فرد يا سازماني انجام مي‌شود تا اهداف مشخصي را در قالب زمان‌بندي، هزينه و عملكرد از پيش تعريف شده، برآورده سازد. بعبارت ساده تر پروژه تلاشي موقتي بوده كه براي اراية خدمات، يا محصول يا نتيجه‌اي منحصر به‌فرد انجام مي‌گيرد. كلية كارهايي كه سازمان‌ها انجام مي‌دهند را مي‌توان در قالب پروژه يا عمليات تقسيم بندي كرد.  خصوصيات مشترك پروژه و عملیات : نياز به نيروي انساني داراي منابع محدود برنامه‌ريزي، اجرا و كنترل مي‌شوند.   تفاوت اصلي : عمليات، كارهاي مستمر و تكراري هستند در حالكيه پروژه‌ها موقتي و منحصر به فرد هستند. & …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *