پاورپوینت مدیریت و تشکیلات کارگاهی

                  نوع فایل:power point قابل ویرایش:92 اسلاید   قسمتی از اسلایدها: •تك عاملي : كارفرما خود طراحي و اقدام به ساخت ميكند. مناسب براي پروژه هاي كوچك و زماني كه كارفرما خود منابع و تخصصهاي لازم را براي طرح و اجراي پروژه در اختيار داشته باشد. (روش اماني) •دو عاملي : كارفرما طرح و ساخت پروژه را به عامل دوم واگذار مي كند. اين كار طي قراردادهاي طرح و ساخت انجام مي شود. • سه عاملي : كارفرما و مشاور و پيمانكار.  اين فرم متداولترين شيوه در كشور ماست. • چهار عاملي : كارفرما، مديريت طرح، مشاور و پيمانكار.  كارفرما مقداري از اختيارات خود را به مديريت طرح واگذار ميكند. (مديريت طرح نماينده ي كارفرماست.)   فهرست مطالب واسلایدها: تعريف پروژه و چگونگي شكل گيري آن انواع روشهاي اجرا از نظر عوامل درگير در اجرا بررسي فعاليت هاي مديريت طرح، مشاور و پيمانكار بررسي عوامل درگير در يك كارگاه ساختماني و روابط بين آنها نظام ارتباطي عوامل كارگاه انواع پيمان برنامه ريزي و كنترل پروژه معرفي ابزارهاي برنام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *