پاورپوینت مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید

              نوع فایل: power point قابل ویرایش 77 اسلاید   قسمتی از اسلایدها: مرحله سوم :عبور تلاش برای حفظ موقعیت،شهرت ،اعتبار وآبرو ایجاد حس اعتماد ونگاه وادراک مثبت نسبت به شرکت ومصولات آن حفظ ارتباط با گروههای تأثیرگذار وذینفعان برنامه ریزی برای برطرف کردن موانع و مسائل آماده سازی همگانی برای گذار وتحول راهکارهای بقا برای شرکتها در شرایط بحران 7- در دوره بحران به جای تحریک احساسات خریداران، مشاور و راهنمای مناسبی برای آنها باشید تا درست تصمیم بگیرند وبه شما اعتماد کنند وبازاریاب شفاهی ومرجع شما باشند. 8- در بحران به جای کاهش کیفیت وقیمت در جستجوی افزایش خدمات وارزش اضافی ودلخواه برای مشتریان باشید. 9- به شاخص ها،معیارها ورفتارها توجه جدی داشته باشید تا عملکردها را بهبود بخشید. 10- آمیزه بازاریابی خود را بازبینی ومتحول کنید تا متناسب با شرایط مشتریان وبازار باشد.   فهرست مطالب و اسلایدها: نکات مهم مدیریت در ابهام مدیریت بحران چرخه عمر بحران آزمایش سلامتی کسب وکار مدیرت موانع وچالشها مدیریت مخارج نکات مهم در نظریه آشوب …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *