پاورپوینت در مورد بازاريابي اجتماعي -بازاریابی -SOCIAL MARKETING -اسلاید 45

—در دنياي امروز کسب سهم بيشتر از بازار مصرف، هدف اصلي شرکت ها و صاحبان صنايع به شمار مي رود و در اين شرايط استفاده از اصول و فنون علمي در بازاريابي هر روز پررنگ تر از قبل مي شود. —بازاريابي نوين به جاي جستجو براي يافتن مشتري جهت محصولات توليد شده، به  خلق محصولات و خدمات متناسب با خواسته ها و نيازهاي مشتريان توجه دارد. —به عبارت ديگر کانون اصلي انديشه و عمل در بازاريابي نوين، تامين رضايت و ايجاد ارزش براي مشتري است تا به سمت محصول توليد شده يا خدمت مورد نظر ما جلب گردد …     —مي توان از اصول بازاريابي اجتماعي براي فروش ايده ها، نگرش ها و رفتارها به جامعه استفاده کرد. —بازاريابي اجتماعي بسيار پيچيده تر و گاه کم اثرتر از بازاريابي تجاری است، —در بازاريابي اجتماعي تلاش در جهت تاثيرگذاري روي عقايد و رفتار جامعه است… تعريف بازاريابي اجتماعي   —اهداف بازاريابي تفاوات بازاریابی تجاری و بازاریابی اجتماعی آميزه بازاريابي قيمت (Price) مکان(توزيع)   Place ترويج (  Promotion) سیاست و سياستگذاري (Policy) عوامل موثر بر بازاريابي &nbs …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *