پاورپوینت در مورد اصول و مفاهیم بازاريابي اجتماعي در حوزه آموزش سلامت -29 اسلاید

تاريخچه بازاريابي اجتماعي آموزش سلامت   Health Education شرایطی که آموزش (انتقال اطلاعاتeducation=) به تنهایی می‌تواند بر روی انجام یا تغییر رفتار تاثیرگذار باشد: بازاریابی به عنوان یکی از مداخلات برای تغییر رفتار در بازاریابی اجتماعی قانون به عنوان یکی از مداخلات تغییر رفتار ترکیب رویکردهای سه‌گانه آموزش، بازاریابی و قانون برای تغییر در رفتار در بازاریابی اجتماعی ابعاد کلیدی بازاریابی اجتماعی Exchange theory مبادله Consumer Orientation مشتري محوری تمایل مداوم برای اصلاح محصول Marketing mix آمیزه بازاریابی مراحل اجراي يك برنامه بازاريابي اجتماعي SMART Model (Social Marketing Assessment and Response Tool) … …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *