پاورپوینت در مورد اصول بازاريابی

فرمت فایل:(powerpoint) تعداد اسلایدها:33 اسلاید       برخی از اسلایدها: بازاریابی یعنی:   فرآیند مدیریت بازار و خلق ایده به روش     ترکیب بهینه علوم، دانش و فن آوری روز با ایجاد و نگهداری ارتباطات سازمان یافته جهت   کسب فایده بیشتر در دوره زمانی مشخص برای   ذینفعان سازمان پس از شناخت نیاز، اندازه گیری بزرگی بازار و تقسیم درست آن از مهمترین وظایف یک مدیر بازاریابی است. بازار را میتوان به گروه های مختلفی تقسیم کرد. تقسیم بازار یا مخاطب شناسی، فنی است که ظرافت ويژه ای را میطلبد، چرا که فعالیت هایی از قبیل تعریف طرح تحقیق، تبیین استراتژی، عملیات بازاریابی، اطلاع رسانی و تبلیغات، فعالیتهای پیشبرد فروش و مدیریت ارتباط با مشتری همگی متاثر از نحوه تقسیم بازار میباشند. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *