پاورپوینت درباره 20 گام عملياتي در مديريت بحران سازمان هاي بزرگ و پيچيده

 لینک دانلود پایین صفحه    فرمت فایل: powerpoint   ( قابل ويرايش و آماده پرينت )      تعداد اسلاید: 32 اسلاید     بخشی از اسلایدها :   گام اول: تعريف بحران:        - بحراني در حقيقت واقعه اي ناخوشايند و غير قابل انتظار است.   – سازمان هاي بزرگ به دو شكل بااين واقعه مواجه مي شوند. 1- بحران فيزيكي 2- بحران روابط كاري و نيروي انساني -در تعريف جامع بحران هر نوع واقع ناخوشايند فيزيكي و انساني در بر مي گيرد. گام دوم : ضرورتهاي شناخت بحراني   -اگر واقعا رهبران سازمان ها به همراه مديران ارشد و مياني بخواهند بحران رادر يك سازمان حل نمايند نياز به ريشه يابي بحران دارند. -ريشه هاي بحران( فيزيكي و روابط كاري و نيروي انساني) عبارتنداز: -بحران عدم اطمينان در سيستم -بحران سوانح و فقدان ايمني -بحران ناآرامي هاي رهبري -بحران اشكالات سيستمي -بحران بودجه و شرايط خاص مادي -بحران اقليمي و قوم مداري -بحران فقدان ارتباطات سازماني گام سوم: برنامه ريزي در بحران:   -مهمترين چالش رهبران سا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *