پاورپوینت درباره قيمت گذاري

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات   دسته بندی: Powerpoint   نوع فایل: ppt  (قابل ويرايش و آماده پرينت )   تعداد اسلاید: 19  اسلاید  قسمتی از متن فایل دانلودی   قيمت گذاري   ,مفاهيم، روشها و خط مشي ها   nويژگيهاي خاص قيمت n قيمت تنها عنصري در تركيب عناصر بازاريابي است كه درآمدزاست. قيمت منعطف ترين عنصر از تركيب عناصر بازاريابي است. قيمت مهمترين مشكل پيش روي مديران بازاريابي است كه بايد با توجه به عوامل متعدد در مورد آن تصميم گيري نمود. n nقيمت گذاري بايد با ديگر سياستهاي بازار يابي هماهنگي داشته باشد nمراحل قيمت گذاري تعيين هدف از قيمت گذاري 2. تعيين تقاضا 3. برآورد هزينه 4. تجزيه و تحليل هزينه ها، قيمت ها و آنچه كه رقبا عرضه مي كنند. 5. انتخاب يك روش قيمت گذاري 6. تعيين قيمت نهايي nاهداف قيمت گذاري حداكثرنمودن سودآوري حداكثرنمودن رشد فروش حداكثر بهره برداري از بازار رهبري كيفي كالا   روشهاي برآورد منحني تقاضا تجزيه و تحليل آمار و اطلاعات فروش در گذشته استفاده از روشهاي تجربي نظرسنجي از خريداران …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *