پاورپوینت درباره سفارشهای عمومی برا ی تغذیه در ماه مبارک رمضان

 لینک دانلود پایین صفحه    فرمت فایل: powerpoint   ( قابل ويرايش و آماده پرينت )      تعداد اسلاید: 12 اسلاید     بخشی از اسلایدها :   هنگام افطار از آغاز کردن غذا با آب سرد، نوشابه و مانند اینها جداً خودداری کنید. به جای آب سرد کمی آب گرم یا چای میل کنید. افطار را با خرما، کشمش، عسل و بطور کلی  با یک قند طبیعی آغاز کنید. به این ترتیب اشتها کنترل می شود و پر خوری کمتر پیش می‌آید. خوردن چای شیرین کم رنگ، شیر گرم، فرنی و حلیم کم ‌روغن در آغاز افطار مناسب  است.  نان و پنیر و سبزی (ضد عفونی شده)  و یا نان و پنیر و مغز گردو نیز خوب است. سبزی را در افطار میل کنید. سبزی در سحری، گاهی منجر به تشنگی در طول روز می‌شود. از آشامیدن آب فراوان در وسط غذا خودداری کنید. آب در وسط غذا سبب رقیق شدن شیره گوارشی و اختلال در هضم می‌شود. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *