پاورپوینت درباره ارائه نمایشی درباره مدیریت روابط مشتریان

فرمت فایل : پاورپوینت تعداد اسلاید : 15 اسلاید       CRM systems Reza Sadjadian Amirhossein Mousavi تاریخچه   شاید بتوان تاریخچه ظهور مباحث مرتبط به CRM را در سه دوره زیر خلاصه نمود: الف) دوره انقلاب صنعتی (تولید دستی تا تولید انبوه) ابتکارات فورد در بکارگیری روش تولید انبوه به جای روش تولید دستی و افزایش کارایی و صرفه اقتصادی، یکی از مهمترین شاخص‌های این دوره می باشد. ب) دوره انقلاب کیفیت (تولید انبوه تا بهبود مستمر) : این دوره هم‌زمان با ابتکار شرکت‌های ژاپنی مبنی بر بهبود مستمر ف را یندها آغاز شد. TQM ج) دوره انقلاب مشتری (بهبود مستمر تا سفارشی‌سازی انبوه) تولید کنندگان مجبور بودند توجه خود را از تولید صرف به یافتن راه‌هایی برای رضایت مشتریان سابق خود معطوف نمایند. انواع فناوری CRM CRM عملیاتی( Operational ) CRM تحلیلی( Analytical ) CRM تعاملی( Collaborative ) CRM عملیاتی CRM عملیاتی( Operational ): در این روش کلیه مراحل ارتباط با مشتری، از مرحله بازاریابی و فروش تا خدمات پس از فروش و اخذ بازخورد از مشتری، به یک فرد سپرده می شود، …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *