پاورپوینت جامع و کامل درباره کيفيت و نوآوري

  فرمت فایل : power point  (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد اسلاید  : 41 اسلاید کیفیت : كيفيت واژه رايج و آشنايي است كه از مفهوم و نحوه كاربرد آن تفاسير گوناگوني بعمل آمده است . اما وجه مشترك همه تعاريف ” سازگاري كالا يا خدمت با نيازها و انتظارات مشتريان است “ . به عبارت ديگر كيفيت وقتي بدست مي آيد كه توليد يا خدمت انتظارات مشتري (اعم از داخلي يا خارجي ) را برآورده سازد . کیفیت : كيفيت از مشتري شروع مي شود و هر گونه توجه به كالا يا خدمت بدون توجه به نظر مشتري الزاماً کیفیت را به دنبال ندارد. بنابراین باید نظر مشتریان را جويا و از نيازهاي انان به خوبي آگاه شد و توليد يا خدمت را منطبق با آن نيازها ارائه كرد. تاریخچه :  در طول سالها (كيفيت) ، (سيستم های كيفيت ) و (مديريت كيفيت جامع)دستخوش تحول شده است .1  در سال 1924 دكتر والتر شوارت در آزمايشگاههای شركت Bell سيستم (كنترل آماري فرآيند) يا (SPC) را معرفي كرد . SPC يكی از ابزارهای اصلی كيفيت است که بمنظور (پايش) ، (ثبات) ، (سازگاري) و نيز (تشخيص) فرايند های كاری مورد استفاده قرار می گيرد .   …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *