پاورپوینت توزیع فیزیکی کالا2

فرمت فایل: پاورپوینت ( قابلیت ویرایش )   تعداد اسلاید : 20 اسلاید توزیع فیزیکی کالا تعریف:منظور از توزیع فیزیکی همان نگهداری،آماده سازی و نقل و انتقال کالا برای مشتریان در زمان و مکان مناسب است.توزیع فیزیکی مستلزم برنامه ریزی ،اجرا و کنترل جریان فیزیکی مواد اولیه و کالای ساخته شده از مبدأ به مقصد است به طوری که ضمن تأمین نیازهای مشتریان سود نیز حاصل شود.مدیریت توزیع فیزیکی همان جنبه برجسته از بازاریابی عمومی است.مهارت نظامی که بازاریابی برای استفاده از مدیریت توزیع فیزیکی به کار گرفت امروزه لجستیک نام دارد. هدف توزیع فیزیکی کالا:بسیاری از شرکت ها هدف از توزیع فیزیکی کالا را رساندن کالا در زمان ومکان مناسب و در حداقل هزینه ممکن می دانند.مدیریت توزیع فیزیکی به عنوان یک مرکز هزینه بسیار ارزشمند است.شرکت نمیتواند به سادگی به مدیر توزیع فیزیکی شرکت اختیار دهد که هزینه ها را در کمترین سطح ممکن نگه دارد.حمل و نقل،انبارداری وسفارش کالا اغلب بر یکدیگر تأثیر معکوسی دارند.از آنجائیکه فعالیت ها و هزینه های مربوط به توزیع فیزیکی ،مستلزم ایجاد موازنه بین عوامل مختلف است،تصمیم گیری در مورد آن …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *