پاورپوینت اقلام مربوط بهای تمام شده و نقش آن در تصمیم گیری مدیران

                نوع فایل: power point قابل ویرایش  34 اسلاید   قسمتی از اسلایدها:   یکی از عوامل مهم عدم استفاده از اطلاعات حسابداری توسط مدیران این است که اطلاعات کیفیت لازم را ندارند. بر اساس یافته های تحقیقی،اگر اطلاعات حسابداری دارای کیفیت لازم باشد،مدیریت در تصمیم گیریهای خود از آنها استفاده می کند. البته همه ویژگیهای کیفی اطلاعات حسابداری به یک اندازه بر استفاده از حسابداری مدیریت موثر واقع نمی شوند. ویژگیهای کیفی اطلاعات عبارت است از صفت و کیفیتی از اطلاعات حسابداری که مفید بودن و اثر بخشی ان را افزایش می دهد. ویژگیهای کیفی خصوصیاتی هستند که اطلاعات فراهم شده در گزارشات را برای استفاده کنندگان،قابل استفاده می سازند. ویژگیهای کیفی اطلاعات به شرح زیر می باشند: مربوط بودن صحت اطلاعات کامل بودن اطلاعات به موقع بودن اطلاعات   فهرست مطالب و اسلایدها:   ویژگیهای کیفی اطلاعات حسابداری   اقلام مربوط بهای تمام شده رویکردهای تصمیم گیری مدیران سایر رویکردهای تصمیم گیری هزینه فرصت از د …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *