پاورپوینت اصول مديريت و تئوري سازمان

              نوع فایل power point   قابل ویرایش 223 اسلاید   قسمتی از اسلایدها شرح شغل شرح شغل نوشته‌اي است كه هر آنچه شاغل بايد انجام دهد و اينكه چگونه و چرا بايد انجام دهد، در آن شرح داده شده است.  شرايط احراز شغل كمترين شرايط قابل قبولي است كه يك فرد مسئول بايد دارا باشد تا بتواند كاري را كه به او واگذار شده به نحوي موفقيت آميز به انجام رساند. اين شرايط، ميزان دانش، مهارت، و توانايي هاي لازم جهت انجام وظيفه به طور اثر بخش را مشخص مي كنند چگونه نيازهاي آتي سازمان به نيروي كار تعيين مي شوند؟  جهت گيري استراتژيك سازمان مشخص كننده نيازهاي آتي آن و برآورد نيروي كار لازم مي باشد.  براساس تخمين ميزان در آمد كل، مديريت مي‌تواند نسبت به تأمين منابع انساني براي دستيابي به آن در آمد تلاش كند. كارمنديابي و انتخاب  زماني كه مديران از وضعيت برنامه‌ريزي استراتژيك منابع انساني منوني خود آگاه باشند(چه كمبود نيروي كار و چه زياد بودن آن) قادرند در رابطه با کارمنديابي تصميم بگيرند.   فهرست مطالب و ا …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *