پاورپوينت فصل نهم کتاب مديريت بازاريابي تأليف دکتر احمد روستا دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحميد ابراهيمي با عنوان تعیین قیمت

پاورپوينت فصل نهم کتاب مديريت بازاريابي تأليف دکتر احمد روستا دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحميد ابراهيمي با عنوان تعیین قیمت در33 اسلايد قابل ويرايش    •قیمت گذاری و عناصر آمیخته بازاریابی .1رابطه قیمت و محصول: .1رابطه قیمت و هزینه تولید محصول .2تغییر قیمت ها در مسیر منحنی عمر محصول .3قیمت محصولات مشابه گروه بندی می شوند .4ارتباط مستقیم قیمت ها با برداشت های مشتری از خصوصیات و مزایای محصول .2رابطه قیمت و ترفیع: .3رابطه قیمت و توزیع: قیمت عامل اصلی انتخاب کانال های توزیع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *