پاورپوينت رشته های مديريت با عنوان سیستم های اطلاعات بازاریابی

پاورپوينت رشته های  مديريت با عنوان سیستم های اطلاعات بازاریابی   در 21  اسلايد قابل ويرايش   سیستم های اطلاعات بازاریابی (MKIS) چیست ؟ طراحی یک سیستم رسمی به منظور ایجاد یک جریان منظم وساماندهی اطلاعات مفید به منظور استفاده و تحلیل تصمیم گیران بازاریابی (لاموت و مارشال(1992))  MKIS بر سه جزء کلیدی تاکید می کند: انعطاف پذیر باشد . 2-  به روز نگهداری شوند 3- دسته بندی اطلاعات   MKISویژگی های مهم آنها تعاریف سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر را محدود نمی کنند. تعریف آنها مستلزم جریان های منظم و سازمان دهی شده اطلاعات است . اطلاعات باید مربوط به تصمیم گیری ها باشد. مدیران بازاریابی از سیستم ، انتظار انجام تحلیل های بیشتری را دارند …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *