معرفی و ارائه درس دانشگاهی: مدیریت استراتژیک پیشرفته

دوره آموزشی – دانشگاهی با ارائه فایل مرتبط (پاورپوینت – 227 اسلاید) که صرفاٌ جهت مطالعه دانشجویان قبل از برگزاری کلاس های درس است توصیه می شود. شایان ذکر است که طرح درسی دوره آموزشی منطبق با شیوه برگزاری دانشگاه ها و موسسات آموزشی عالی غیرانتفاعی و آزاد و در قالب یک درس 3 واحدی و با تعداد جلسات 8 یا 16 ارائه می شود. طرح درسی دوره از طریق پست الکترونیکی sharifan1@yahoo.com تقاضا و سپس ارسال می گردد. از لحاظ مفهومي مديريت استراتژيك با تحول در تئوري‌هاي مديريت همگامي دارد. مكاتب كلاسيك رفتاري و كمي مديريت بر جنبه‌هايي از سازمان و عملكرد آن تأكيد مي‌كردند كه توسط مديريت قابل كنترل بود. مسايلي از قبيل برنامه‌ريزي توليد، رفتار زيردستان، بهبود محيط كار، نقش گروه هاي غيررسمي در بازدهي كار، مدل‌هاي كمي تصميم‌گيري و غيره. ليكن هرگز فضاي سياسي جامعه ، احساس افراد و نهادهاي خارج از سازمان، مسأله اصلي آنها نبود. چرا كه محيط از ثباتي نسبي برخوردار بود و چنين نيازي هم احساس نمي شد. به تدريج با رشد مستمر اقتصادي، اوضاع قابل اطمينان محيطي از ميان رفت و تغييرات و حوادث شت …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *