مدیریت برند

مدیریت برند – 51 اسلاید پاورپوینت برندينگ صحبت روز دنیاست ، شركت ها ميليون ها براي طرح ريزي و  اجراي فعاليت هاي برند هزينه مي كنند. درتلاش  براي يافتن هدف نهايي مديريت برند، تحقيقات جديدي منتشر و چارچوب هاي به روزي تهيه مي شوند. از اواسط سال 80 بويژه،  محققان و وكلا بتساوي  قلمرو، حوزه و پتانسيل برند را اکتشاف كرده اند. مفاهيم ، چارچوب هاي نظري و ايده هاي مختلف بسياري منتشر شدند و در نتيجه ، طيف وسيعي از جنبه هاي فکري مختلف در مورد نحوه متصور سازي و مديريت برند امروزه در جريان مي باشند. از اينرو تهيه خلاصه اي از زمينه مديريت برند، كار طاقت فرسايي است . …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *