شناسائی عوامل اثر گذار بر تصویرسازی ذهنی مشتریان وفادار از خدمات شرکت. (مطالعه موردی صنایع غذائی آرتا)

خلاصه پایان نامه شناسائی عوامل اثر گذار بر تصویرسازی ذهنی مشتریان وفادار از خدمات شرکت. (مطالعه موردی صنایع غذائی آرتا)این بسته شامل سه فایل word با متن سه فصل اول با 104 صفحه، پرسشنامه و مقدمه می باشد چکیده هرسازمان در فعالیت های بازاریابی خود به دنبال جذب بیشترین مشتری است به طوری که حداکثر تاثیر مثبت را برروی مشتری بگذارد تا در نهایت جذب سازمان گردد با توجه به رقابت بازار اقتصاد جهان امروز و تلاش برای پیشی گرفتن سازمان های مالی از یکدیگر در امر جلب نظر مشتری و رضایت مندی آنان برای بهره وری و بهره گیری بیشتر از منابع مالی و اندوخته های مردم برای سرمایه گذاریها و سود آوری های کلان موسسات مالی من جمله بانک، که موضوع مورد مطالعه این مقاله است، شناسایی عوامل موثر بر تصویر ذهنی مشتریان از یک برند یا سازمان امری ضروری است و شناسایی این عوامل موثر برای رضایتمندی  مشتریان می تواند راهگشای مسائل اقتصادی هر ارگان و نتیجتا کشور خواهد شد. موفقیت سازمان ها در گرو شناخت بازارها و نیاز های اساسی مشتریان برای اتخاذ تصمیم های مناسب می باشد. تحقق چنین هدفی بدون کسب اطلاعات از باورها و خ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *