درس پژوهی چگونه می توان با روش دست ورزی و تصویری ،استفاده از راهبردهای حل مسأله را در ریاضیات پایه

فرمت فایل : ورد تعداد صفحات :11 قسمتی از متن : درس پژوهی( چگونه می توان با روش دست ورزی و تصویری ،استفاده از راهبردهای حل مسأله را در ریاضیات پایه این راهکارها و ارائه مفاهیم به شکل مذکور و بر اساس طرح درس اولیه توسط یکی از اعضای گروه تدریس گردید . در نشست های نظارتی و جلسات مشاوره بعد از تدریس ،نتیجه گرفته شد که راهبرد رسم شکل از این پس به صورت جدی تر در تدریس مفاهیم ریاضی کتاب ششم به کار گرفته شود و فراگیران به استفاده بیشتر از آن هنگام حل مسئله تشویق و ترغیب گردند . پس از گذشت مدتی از اجرای تصمیمات فوق در کلاس درس ریاضی و در نشست های بعدی ، گروه تصمیم گرفت برای دستیابی به موفقیت بیشتر، یادگیری مفاهیم ریاضی ششم دبستان از سوی فراگیران را با محوریت فعالیت آنان و بر اساس سبک ” دست ورزی ” و در مرحله پیشرفته تر با ساخت محتوای الکترونیکی مفاهیم موجود در کتاب در فرایند تدریس مشارکت جسته و امر یادگیری مفاهیم را تسریع بخشند و معلم با تلفیق ریاضی و دروس دیگر این درس را برای دانش آموزان جذاب و شیرین نماید . توصیف شرایط موجود تجربه ی سال ها تدریس و مطالعه و مصاحبت با همکاران و صاحب …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *