درس پژوهی : روش تدریس فرایندي در آموزش مطالعات اجتماعی پایه سوم ابتدایی(بازیافت) با رویکرد زمینه محور

این فایل در فرمت word  و pdf  ( با قابلیت ویرایش ) در سال تحصیلی 96-95  با  68 صفحه و همراه با مستندات و نمون برگها برای استفاده همکاران محترم اماده شده است   پژوهش حاضر به صورت کیفی از نوع درس پژوهی با عنوان (بازیافت)  در مدرسه هیئت امنایی اجرا شده است . این درس پژوهی به صورت گروهی و با مشارکت  همکاران فرهنگی با موضوع مذکور به اجرا در آمد . ازآن جا که درس (( بازیافت  )) از موضوعات بسیار مهم می باشدو  امروزه مهمترین شاخص‌های زندگی بشر ، حفاظت از منابع تولید اس ت   .  لذا چالش های پیش روی گروه در این حوزه این بود که ما چگونه می توانیم در تدریس دروس مرتبط موثر عمل کرده و اهمیت این درس را به صورت  شایسته به دانش آموزان بفهمانیم  . باتوجه به رویکرد نظام آموزش وپرورش، بر اساس سند درسی ملی وچشم انداز وزارت آموزش وپرورش و توجه به چهار عنصر خود – خدا – خلق و خلقت و پنج عرصه تعقل ، ایمان ، علم ، عمل و اخلاق به سوی حیات طیبه و تعلیم دادن دانش آموزان با این  هدف که ( دانش آموزانی که در مورد اهمیت بازیافت و …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *