دانلود پاورپوینت چگونگی ارزشیابی کیفیت (گروه های آموزشی در دانشگاه تهران)

فهرست مطالب: اصطلاحات ارزشیابی برنامه طبقه بندی رویکردهای ارزشیابی/تضمین کیفیت در اموزش عالی ویژگی های رویکرد نوع الف( شامل ارزیابی درونی-با تاکید بر هدفها- و ارزیابی برونی) فرایند و مراحل ارزیابی درونی   مروری بر تجارب حاصل از ارزیابی درونی و ضروت اشاعه فرهنگ کیفیت نقش مرکز ارزیابی کیفیت دانشگاه تهران در ارتقای کیفیت گروههای آموزشی ——————– سئوالهای اساسی در باره کیفیت  گروههای آموزشی: 1-با توجه به این که دانشگاه تهران نماد آموزش عالی ایران است، چگونه می توان کیفیت گروههای آموزشی  آن را مورد سنجش قرارداد و ارتقائ آنها را فراهم آورد ؟ 2-اگر  ”عملکرد“ دانشجویان ملاک سنجش کیفیت آموزشی گروهها محسوب شود،  صلاحیت های مورد نظر کدامند و چگونه مورد ارزیابی قرار می گیرند؟ 3-فرایند انجام ارزیابی برای بهبود کیفیت چیست و براساس نتایج آن چگونه می توان ”محیط“ یادگیری و عملکرد دانشجورا بهبود بخشید؟   اصطلاحات ارزشیابی برنامه : ارزشیابی ارزیابی سنجش اندازه گیری کیفیت استاندارد ملاک نشانگر   تعریف ارزشی …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *