دانلود پاورپوینت نقش استراتژی در کسب و کارهای بین المللی- 69 اسلاید

                nاستراتژی طرحی از عملیات است که منابع سازمان را طوری هدایت می کند که سازمان بتواند خود را به نحوی موثر و کار از رقبای خود متمایز کرده و به اهداف منحصر به فرد و با شانس موفقیت معقول دست یابد. nاستراتژی در حوزه فعالیت های بین المللی، برنامه ای است که بوسیلۀ آن سازمان بتواند در مقیاس جهانی فاصله ای مطمئن از رقبای خود گرفته ,به مزیت های رقابتی منحصر به فردی دست یابد. n   چنانچه شرکتی تصمیم به حضور در بازار بین المللی را بگیرد, باید استراتژی های ورود به بازار را بر اساس متغیر های ذیل تدوین کند : nپتانسیل بازار و موقعیت های شرکت در آن nتوانایی های سازمان nمیزان درگیر شدن مدیریت در بازاریابی بین الملل nقوانین کشور خارجی و میزان ریسک nسود و زیان استراتژی های انتخابی         هنگامي كه وقايع فرهنگي و اجتماعي در مورد مصرف كالا، از كشوري به كشور ديگر تفاوت داشته باشد، اما شرايط استفاده به عنوان قسمتي از وقايع فيزيكي يكسان باشد، همان كالا را مي توان با تغيير در استراتژي ارتباطات به فروش رساند؛مانند تول …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *