دانلود پاورپوینت مقایسه سیستم های خرید داخلی و خارجی

مدیریت خرید به معنای ساده تصمیم گیری نظام مند برای یافتن پاسخهای مفید و مؤثر برای 4 سؤال   موضوع خرید  موضع خرید  منبع خرید   و موقع خرید است که آنها را « آمیزه خرید » می نامیم . آمیزه خرید پاسخگویی قاعده مند به این سؤالات است چه بخریم ؟ ( موضوع خرید ) چگونه و چرا بخریم ؟( موضع خرید ) کجا بخریم ؟ ( منبع خرید ) کی بخریم ؟ ( موقع خرید ) آمیزه خرید زمانی مؤثر و مفید و مناسب است که مدیر خرید در یافتن پاسخ به بررسی هر یک از اجزاء‌خویش به 4 عامل زیر توجه و دقت داشته باشد . 1- اولویت 2- اهمیت 3- مصلحت 4- منفعت نمای کلی فرایند خرید داخلی 1- درخواست خرید 2- سفارش کالا به فروشنده اقسام خرید : 1- خریدهای برنامه ریزی شده 2- خریدهای موردی ( اضطراری ) 3- خرید های متمرکز 4-خریدهای غیر متمرکز این فایل به صورت پاور پوینت و در 9 صفحه ارائه شده است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *