دانلود پاورپوینت تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری

              مقدمه بخش بندی یک جمعیت ناهماهنگ به زیر بخش های هماهنگ تر تفاوت خوشه بندی با طبقه بندی : در طبقه بندی هر طبقه از قبل تعریف شده است اما در خوشه بندی هیچ بینشی از قبل در مورد خوشه ها وجود ندارد در طبقه بندی هر رکورد بر اساس یک مدل که از مثال های از قبل طبقه بندی شده به دست آمده است طبقه بندی می شود اما در خوشه بندی هیچ کلاس یا طبقه ای از قبل تعریف نشده است. CRM  مدلی است برای مدیریت تعاملات و روابط یک سازمان با بازار هدفش ، مشتریان فعلی اش و همکارانش. این مدل با بهره گیری از فن آوری سعی در سازماندهی، خودکارسازی و همزمان کردن پروسه تجارت شامل فعالیت های فروش، بازاریابی و خدمات مشتری دارد.   نوع فایل :  .pptx ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد اسلاید : 33 اسلاید …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *