دانلود پاورپوینت بازاریابی وفروش در شرایط رکود وبحران

فرهنگ فروش مجموعه ای از آداب ، عادات ،هنجارها ،ارزشها و گرایشها: ادبیات وزبان و بیان کسب وکار وبازاریابی الکترونیک ونوین اخلاقیات و ارزشهای تازه فرآیند فروش حضوری 1-مشتری یابی (سوژه یابی) PROSPECTING & QUALIFYING یعنی شناسائی مشتریان بالقوه و واجد شرایط از طریق یافتن سرنخ فروش از هر جا و هر کس و هر وقت. 2-آمادگی یا مرحله شناسائی قبل از مراجعه کردن PREAPROACH یعنی شناسائی نوع نیاز و خریدار (ویژگیها، معیار و رفتار) 3-مراجعه و ملاقات با مشتری APPROACH یعنی ایجاد زمینه ارتباطی و آغازی خوب با رفتار و ظاهری مناسب و آراسته و اظهاراتی گرم و خوب و ارزش زا همراه با سوالاتی کلیدی برای شناخت بهتر نیاز مشتری و نمایش نمونه کالا برای جذب و جلب نظر او. 4-معرفی و نمایش PRESENTATION DEMONSTRATION معرفی و تشریح محصول، منافع و مزایای آن با در نظر داشتن مدل AIDA. فنون فروش فنون ومهارتهای ارتباطی TOTAL ,LOCATE,AIDAS فنون ومهارتهای تحقیقاتی ( بینش مشتری وبازار) فنون ومهارتهای تبلیغاتی (تأثیر برای تغییر ) فنون ومهارتهای مبادله رویکرد فروش رویکرد رقابتی،مشتری مداری رویکرد بازارگر …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *