دانلود پاورپوینت بازاريابي صنعتي- 116 اسلاید

                ويژگي بازارهاي صنعتي ¨ تقاضاي مشتق شده ¨ تقاضاي برانگيزاننده ¨ تقاضاي نوساني ¨ حساسيت قيمت ¨ تقاضاي مشترك (مكمل) ¨ ¨ مفهوم بازاريابي براي مشتري مشتريان   رويكرد آشيانه‌اي ¨ متغيرهاي جمعيت‌شناختي ¨ متغيرهاي عملياتي (نوع فناوري، كاربر بودن، وضع مالي، توانايي عملياتي و غيره مشتري) ¨ رويكرد خريد (ويژگي سازماني بخش خريد، ساختار قدرت در بخش خريد، ماهيت ارتباط با فروشندگان، سياست‌هاي عمومي خريد و معيارهاي خريد) ¨ عوامل موقعيتي (فوريت خريد، كاربرد خاص محصول، اندازه خريد) ¨ ويژگي‌هاي فردي   تحلیل استراتژیک ¨ تحلیل بیرونی ¤ تحلیل محیط کلان (مثال تحلیل محیط کلان در شرکت بوئینک) ¤ تحلیل رقبا (تحلیل گروه‌های استراتژیک، تحلیل اهداف رقبا، استراتژی‌های کنونی و آتی رقبا، توانمندیهای رقبا،  واکنش‌های رقبا، موقعیت‌های رقابتی) ¨ تحلیل بازار و مشتریان ¤ تحلیل مشتریان ¤ تحلیل مزی …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *