دانلود پاورپوینت استراتژی های کسب و کار-124 اسلاید

                کسب و کار عبارت است از : کسب کردن و بدست آوردن فرصتها در بازار و انجام کار روی آنها برای ایجاد ارزش اضافی   üلازمه کسب وکار تلاش فعالانه ، هوشیارانه ، آگاهانه و رقابتمندانه برای بدست آوردن فرصتها و کارآفرینی و ارزش آفرینی است .       استراتژی توسعه برای افزایش ، دگرگونی و گسترش فعالیت ها و عملکرد های سازمان است و باید متناسب با امکانات داخلی و فرصتهای خارج از سازمان یا محیطی صورت پذیرد . استراتژیهای توسعه محصول ، توسعه بازار و توسعه  محصول/ بازار از انواع استراتژی های توسعه هستند وبرای شرکتهائی مناسب میباشند که دارای امکانات ، انگیزش و آمادگی برای رشد و پیشرفت هستند .   DIFFERENTIATION استراتژی تمایز             اهداف : عرضه چیزی متفاوت که باعث جلب مشتریان گوناگون در بازار و از جمله مشتریان رقبا میگردد.   عوامل کلیدی : üیافتن راه هائی برای ایجاد تمایز بگونه ای که برای خریداران ارزشمند بوده و بسادگی قابل تقلید بوس …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *