دانلود پاورپوینت ارزیابی عملکرد دانشگاههای علوم پزشکی 178 اسلاید

            4- امور حضور و غیاب پرسنل ، نظافت کلی مدیریت و امکانات رفاهی کارکنان را شخصا رسیدگی میکنم . 5- با تشکیل پرونده های بایگانی اداری – اجرائی و مکاتباتی سعی در تفهیم مرتب نمودن و انضباط کاری در مستند سازی عملکردی و شفاف سازی وظایف محوله را دارم . 6- با به روز در آوردن اطلاعات فنی – اجرائی و عملکردی از طریق درخواست مرتب اطلاعات از همکاران و پیگیریهای مستمر سعی در تلقین اجرای برنامه های زمان بندی همگام با اطلاعات روز و بموقع امور را دنبال میکنم . 7- به منظور تقویت اهداف و ارزشهای سازمانی دفتر ، ارتباط تنگاتنگ و گاها روزانه ای با ریاست محترم دانشگاه معاونت محترم پشتیبانی و مدیریت های مختلف دانشگاه برقرار نموده و با تبادل افکار در جهت ساماندهی هر چه  بهتر فضاهای فیزیکی دانشگاه ، استفاده بهینه و کاربردی تر از فضا ها و یافتن نیازمندیهای فضا را دنبال میکنم . 8- روزانه و در طول ساعات کار اداری و حتی خارج از ساعات کار اداری همواره در دسترس همکاران بوده و کلیه همکاران بدون وقت و یا اجازه قبلی به راحتی به دفتر کارم وارد شده و با …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *