دانلود پاورپوینت آشنايي مسؤولان دفاتر با اصول و مهارتهاي لازمه- 33 اسلاید

                فهرست مطالب کليات سازمان و مديريت هدف و وظايف اداره امور دفتری روابط اداری سيستم گردش نامه های اداری و نقش مسؤول دفتر بايگانی فراگرد تلفنی- نقش و وظايف مسؤول دفتر عمليات اداری مسؤول دفتر مديريت و برنامه ريزی استفاده از تلفن جلسه چند نکته مهم مختصری از آيين نگارش   برنامه ريزی انتخاب يک راه از ميان راه ها و شقوق مختلف برای عمليات و عملکردهای آينده و تعيين راه های دست يافتن به اهداف و منابع مورد نظر سازماندهی ترکيب و بافتی که معلوم کند، چه فردی، چه کاری را بايد با چه روشی، و در چه زمانی و هماهنگی در ارتباط با چه کار ديگری انجام دهد و چه کسی مسؤول نتايج مورد انتظار است. هماهنگی فرايندی که ازطريق آن، هدفها و فعاليتهای گروه های کاری يک سازمان همسو شده تا اهداف کلی به نحو مطلوب تأمين شوند. رهبری فراِيند اثرگذاری بر فعاليت های يک فرد يا يک گروه که در يک موقعيت معين در جهت دست يافتن به اهداف خاص، کوشش می کنند. نظارت و کنترل فرايندی که از طريق آن تطابق عملکرد واحد يا افراد با فعاليت های برنامه ريزی شده بررسی م …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *