دانلود پاورپوینت آشنائی با مدل ها وکاربردهای بودجه بندی نوین

شرايط نوين كسب و كار رقابت در پهنه جهاني تجارت الكترونيكي (اقتصاد ديجيتالي) افزايش ريسك بنگاه اهميت‌يابي داراييهاي نامشهود توسعه تكنولوژي اطلاعات تغییر در ساختار هزینه ها مشتري مداري طرح تئوريهاي جديد: (تئوري ذينفع‌ها/ تئوري نمايندگي / تئوري موانع) مسئولیتهای اجتماعي اهميت‌يابي اخلاق سازماني (بويژه پس از ماجراي Enron) تعریف سیستم حسابداری مدیریت حسابداري مديريت عبارت است از فرآيند تشخيص ، اندازه گيري ، گرد آوري، تنظيم، تجزيه و تحليل و ارائه اطلاعات مالي به مديران جهت برنامه ريزي و كنترل عمليات، حصول اطمينان از استفاده مطلوب از منابع سازمان و مسئوليت خواهي نسبت به چگونگي استفاده از منابع مورد نظر. حسابداري مديريت همچنين تهيه و ارائه گزارشات مالي به استفاده كنندگان خارج از حوزه مديريت سازمان، مانند سهامداران، بستانكاران و مراجع قانوني و دولتي را نيز در بر مي گيرد. برخی نکات در مورد بودجه و بودجه‌بندي 1-مفروضات وضوابط تهیه بودجه 2- ضرورت هم راستائي بااسترات‍ژيها 3- عامل محدود كننده در بودجه‌بندي و نقش آن در تهيه بودجه 4- نقش وکارکردکمیته بود …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *