دانلود پاورپوينت پيرامون اقدام به هنگام(Just in time) فصل دهم حسابداری مدیریت

  دانلود پاورپوينت پيرامون اقدام به هنگام(Just in time) فصل دهم حسابداری مدیریت 25اسلاید چکيده محتواي فايل: حسابداری مدیریت   فصل دهم :     اقدام به هنگام( J ust in time )   مقدمه : قرن بیستم ، ظهور سیستم تولید به هنگام و خاتمه یافتن عصر تولید انبوه . تاریخچه وخاستگاه سیستم اقدام به هنگام : این ایده نخستین بار توسط تائیچی اونو در شرکت تویوتا به عنوان ابزاری برای برآورده ساختن خواسته مشتری با حداقل تاخیر به کار گرفته شد . بسترمناسب فرهنگی ژاپن برای توسعه اقدام به هنگام : 1)کمبود فضا 2)تعهدبه مشتریان 3)شرایط سخت زندگی 4)کاهش ضایعات 5)بهبودمستمردر کیفیت کالا 6)تمرکزبرکارگروهی 7)تمرکزبرکاروتلاش بیشتر 8)علاقه و وفاداری به محل کار       سیستم اقدام به هنگام  چیست؟   سیستم کششی کالا در فرایند اقدام به هنگام   بنابراین مهم ترین اهداف سیستم تولید به موقع عبارتند از : 1)بهبود کیفیت 2)افزایش بهره وری با تأکید بر مفهوم کایزن نیل به این اهداف از طریق بکارگیری اصول سیستم تولید به موقع حاص …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *