دانلود پاورپوينت جامع وکامل درباره مدیریت روابط با مشتریان(CRM)

دانلود پاورپوينت جامع وکامل درباره مدیریت روابط با مشتریان(CRM)   56اسلاید   چکيده محتواي فايل: مقدمه nهمه محصولات شما زودگذر و فانی هستند،تنها مشتریان واقعی و همیشگی هستند. دان پیترز و مارتا راجرز،“آینده بازاریابی تک به تک“ nبیشتر مشتریان ناراضی شما،منبع اصلی یادگیری شما هستند. بیل گیتس،مدیرعامل شرکت میکروسافت nدر دهه 1980،ما هر فردی رو یک مشتری می دیدیم.در دهه 1990 و بعد از آن ما باید هر مشتری را یک فرد ببینیم. جک ولش،مدیر ارشد اجرایی شرکت جنرال الکتریک   بازاریابی نوین؛مشتری در مرکز فعالیتهای بازاریابی در حالي كه ده‌ها سال پيش هنري فورد در مورد مشتريان گفت: «هر رنگ اتومبيل كه بخواهند به آنان خواهد داد به شرط آن كه سياه باشد»,‌امروزه توليدكنندگان اتومبيل در كشورهاي صنعتي از مشتريان مي‌خواهند با استفاده از چراغ جادوي خود- كامپيوترهاي خانگي- آنها را در محل احضار نمايند تا همچون علاءالدين دست به سينه از محضر مشتري خواهش كنند نه تنها رنگ بلكه مدل چراغ, سپر و… اتومبيل موردنيازشان را مشخص كنند تا در كوتاه‌ترين زمان آن …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *