دانلود تغذيه در ورزش دوچرخه سواري 12 ص word

فرمت فایل : .doc
 
تعداد صفحه : 15 صفحه
 
قسمتی از متن :
 
‏1
‏تغذيه در ورزش دوچرخه سواري
‏احتمالاً در بين تمام ورزش ها، اين ورزش انواع متنوع تري دارد. در حقيقت، اگرچه ‏دوچرخه سواري روي پيست يا در جاده مشابه هم هستند، اما وقتي که مسابقه اي به صورت ‏شهر به شهر، يک مسابقه ي شش روزه، يک مسابقه ادامه دار، يک مسابقه ي آمريکايي يا ‏مسابقه ي سرعت انجام مي شود، در آن صورت هيچ شباهتي با هم ندارند
‏الف) ‏مسابقه در جاد‏:
‏اين مسابقه فقط در مدت يک روز( شهر به شهر يا قهرماني) انجام مي شود. بهتر است ‏شب قبل از مسابقه همان رژيم غذايي دوران تمرينات مصرف شود
– ‏مسابقه بعد از ظهر : توصيه مي شود صبحانه ي معمولي خورده شود. سپس تا سه ساعت ‏قبل از شروع مسابقه، رژيم غذايي قبل از مسابقه استفاده شود. در مدت سه ساعت قبل از ‏شروع مسابقه، غذايي حاوي مقدار کمي کربوهيدرات مصرف کنيد، در حين ورزش انرژي بيشتري ‏خواهيد داشت.(‏طي روزهاي آينده رژيم غذايي دوران تمرينات و رژيم غذايي قبل ‏از مسابقه را براي شما در قسمت تازه هاي سايت ارائه خواهم کرد. منتظر ‏باشيد)
‏معمولاً مسابقه د …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *