دانلودپاورپوینت درموردتجزیه وتحلیل بها، حجم وسود((CVP

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات نوع فایل :  .pptx  ( قابل ويرايش و آماده پرينت  ) تعداد اسلاید :42 قسمتی از متن: تحلیل بها،حجم وسود یک مدل برای تحلیل چگونگی تاثیر تصمیمات عملیاتی و بازاریابی برسود شرکت است که براساس ارتباط میان فروش،بهای متغیر،بهای ثابت،حجم وسود می باشد. • نقش استراتژیک( (CVP CVP به شرکت این امکان را می دهد تابوسیله فهم چگونگی تاثیر تغییرات درحجم فروش بربها وسود،استراتژی خود را به کارگیرد.شرکتهای دارای استراتژی رهبری بها باافزایش حجم فروش ودستیابی به بهای کل عملیاتی پایین تر در بازار رقابت می نمایند.   نمودارمقابل مربوط به سودعملیاتی شرکت است، مطلوبست: 1- اگرقیمت فروش هر واحد از محصول ب معادل150 ریال افزایش یابد وحجم فروش الف 20% کاهش یابد،سود عملیاتی کل چند ریال تغییر می کند؟ 2- اگرشرکت فروش محصولات ج و د را متوقف کند وحجم فروش محصول الف 20% کاهش یابد،سود عملیاتی کل چند ریال تغییر می کند؟ 3- اگر قیمت فروش هرواحد از محصول د 300 ریال افزایش  وفروش محصول ج متوقف شود،قیمت فروش وبهای متغیر هر واحد محصول الف به ترتیب 3 …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *