جنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش اعتبار شركت در اجتماع

  تحقیق فرمت فایل word تعداد صفحات  25    جنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش اعتبار شركت در اجتماع       دراین تحقیق موارد زیر برسی مشوند :       چكيده يكي از مطالبي كه در نام سازي براي محصولات كمتر مورد توجه قرار گرفته است، اخلاقيات در نام سازي مي‌باشد. در اين مقاله اهداف نام سازي، مسئوليت اجتماعي، عوامل موثر برخريد اخلاقي، نقص‌هاي مدل‌هاي نام سازي، ارتباط آن با شهرت شركت و ديدگاههاي مرتبط با آن و لزوم توجه به نظرات اخلاقي تشريح شده است. 1- مقدمه 2- ايجاد نام و نشان تجاري اخلاقي 1 3- اهداف سئوال برانگيز نام سازي 4- آسيب پذيري نام و نشان تجاري 5- تصاوير چندگانه نام و نشان تجاري 6- نقص در مدل‌هاي مربوط به نام و نشان تجاري 7- ارزش ويژه نام و نشان 8- نام سازي و مسئوليت اجتماعي شركت 9- نام سازي اخلاقي و اعتبارشركت 10- توجه مشتريان به اخلاقيات نام و نشان 11- نتيجه گيري مراجع       …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *