تحقیق در مورد راهبردهاي آموزشي در زمينه اختلالات ديكته نويسي و نحوه درس 15 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 15 صفحه

 قسمتی از متن .doc : 
 
‏1
‏چكي‏ده مطالب
‏راهبردهاي آموزشي در زمينه اختلالات ديكته نويسي و نحوه درس
‏با توجه به يافته هاي جديد از ناتواني هايي كه تبديل به توانايي كامل نمي شود را مي توان به عنوان اختلالات يادگيري به كار برد.
‏مهم ترين اختلالات املايي نشناختن صدا و حروف است ساير اختلالات از نوع ديداري، شنيداري، دقت و آموزشي هستند.
‏اختلالات ديداري به سه دسته ديداري، تميزديداري و توالي ديداري تقسيم مي شوند.
‏مثال: حافظه ي ديداري: منزور (منظور) توالي ديداري: مارد به جاي مادر و …
‏درمـان تقـويت تمـيزديداري و توالي: استفاده از كارت هاي مخصوص حروف و نشان دادن آن ها
‏بررسي اشكالات موجود در املاء: اشتباهات ديكته هاي دانش آموزان را از روي دفتر يادداشت مي كنيم پس از يافتن علت آن براي رفع اشكالات تكاليف خاصي را در نظر مي گيريم.
‏يكي از عوامل مؤثر براي موفقيت ايجاد انگيزه در دانش آموز مي باشد كه مي توان از طري …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *