تحقیق درباره مدیریت روابط انسانی و کارکنان سازمان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات   دسته بندی: Word   نوع فایل: doc  (قابل ويرايش و آماده پرينت )   تعداد صفحه: 9 صفحه  قسمتی از متن فایل دانلودی به عنوان يك مدير فرضي در يك سازمان اول بايد مفهوم روابط انساني و تفاوت آن با رفتار سازماني را در نظر داشته باشيم. پس با روشن شدن مفهوم روابط انساني مستلزم آگاهي از كاربرد آن مي شويم. و نظر به اينكه روابط انساني اغلب همراه رفتار سازماني به كار مي‌رود و هر چند اين دو مفهوم مكمل يكديگرند ولي از نظر معنا متفاوت هستند. اگر به اين دو مفهوم توجه كنيم، درمي‌يابيم كه روابط انساني علاوه بر داشتن كاربرد در سازمانها، مي‌تواند به طور گسترده در تمام محافل انساني نيز به كار رود. ولي رفتار سازماني به طوري كه از اسم آن نيز برمي‌آيد، مختص سازمانهاست. پس ما در يك سازمان فرضي مي‌توانيم از روابط انساني و رفتار سازماني استفاده كنيم. كاربرد روابط انساني در يك سازمان فرضي چگونه است : در يك سازمان فرضي روابط انساني سعي در به كار گيري دانش بشري به ويژه در زمينة علوم انساني با زير مجموعه‌ …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *