تحقیق درباره تناسب اندام در 8 هفته

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 7 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید. لینک دانلود پایین صفحه     اگر شما اضافه وزن نداريد، ممکن است مايل باشيد عضلات ران ها و شکم تان را تقويت کنيد تا زيباتر شويد. شما مي توانيد يک شکم سفت و عضلاني داشته باشيد، فقط اگر به مدت شش يا هشت هفته ورزش هاي ساده ي آئروبيک ( AEROBIC ) مثل پياده روي و دوچرخه سواري را انجام دهيد. اين نکته را در نظر داشته باشيد که براي داشتن يک بدن زيبا حتماً نيازي نداريد که عضو باشگاه خاصي باشيد يا از دستگاه هاي ورزشي استفاده کنيد. ورزش بايد جزئي از زندگي روزمره ي شما باشد. ورزش منظم علاوه بر آثار مفيدي که روي وزن و سيستم قلبي- عروقي شما دارد، مي تواند موجب شکل دادن و تناسب اندام شما هم شود. داشتن يک اندام زيبا احساس خوبي به شما مي دهد و سبب مي شود کار خود را بهتر انجام دهيد، انرژي بيشتري براي انجام کارها داشته باشيد و در عين حال بسياري از استرس هاي موجود در محيط کاري را …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *