تحقیق درباره تجزیه و تحلیل برنامه ریزی روابط عمومی

تعداد صفحه:  22 نوع فایل:  Word فرمت فایل:  docx ***  قابل ویـرایش       فهرست مطالب مقدمه : اهداف : وظايف روابط عمومي: سطوح تجزيه و تحليل در برنامه‌ريزي روابط عمومي تبلیغات : تعریف تبلیغ ویژگی های تبلیغات : تعریف روابط عمومی ویژگیهای روابط عمومی : تفاوتها در روابط عمومی و تبلیغات تفاوت روابط عمومی و تبلیغات از نظر هدف : تفاوت روابط عمومی و تبلیغات از نظر مخاطب : تفاوت روابط عمومی و تبلیغات از نظر پیام تفاوتهای دیگر روابط عمومی و تبلیغات نتیجه گیری     مقدمه :  نياز به شناخت درك متقابل به منظور تسريع در دستيابي به مقاصد و اهداف ، امروزه در سازمانها و ادارات به عنوان يك اصل اساسي در مديريت پذيرفته شده است. اين ارتباط كه از ان به عنوان روايط عمومي ياد مي شود يكي از مهمترين و با ارزش ترين عوامل موثر در سرنوشت يك سازمان محسوب مي گردد. روابط عمومي به عنوان يك فن و هنر نقش بسزايي در برقراري و تسهيل ارتباط دو سويه بين مديران سازمان و احاد مردم دارد بطوريكه امروزه كمتر سازماني را مي توان يافت كه خود را بي نياز ا …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *