تحقیق درباره اصول و فنون تبلیغات

تعداد صفحه:  20 نوع فایل:  Word فرمت فایل:  docx ***  قابل ویـرایش     فهرست مطالب   تعريف تبليغات ( تبلغ ) :   اهداف تبليغات :     اركان يا چهار ركن اصلي تبليغات:       سبک های تبلیغاتی اولیه:   1-     تبلیغات چاپی :   2-     تبلیغات رادیویی:   3-     تبلیغات تلویزیونی :     تاریخ تبلیغات جهان:   1-     دوران ماقبل از بازاریابی:   2-     دوران ارتباطات انبوه :   3-     دوران پژوهش :     از تبلیغات تا بازاریابی :   مک کارتی: در سالهای آغازین دهه 1960 (اصطلاح آمیخته یا آمیزه بازاریابی) را   که مرکب از 4 عامل عمده:   1-     کالا   2-     قیمت   3-     توزیع   4-     ترویج   1-     تبلیغات   2-     روابط …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *