تحقیق درباره اصول مدیریت تبلیغات

تعداد صفحه:  11 نوع فایل:  Word فرمت فایل:  docx ***  قابل ویـرایش     فهرست   مقدمه   تعریف تبلیغات     بررسی مفهوم اثر بخشی     اثر بخشی در تبلیغات   مزایای هدفگذاری تبلیغات   نتیجه گیری   مراجع               مقدمه   ی کی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار، تبلیغات می‌باشد. موفقیت یا عدم موفقیت بسیاری از سازمانها و شرکتها در گرو فعالیتهای تبلیغاتی آنهاست. لذا بدلیل اهمیت و نقش مهم این امر، هرساله شاهد بالا رفتن بودجه تبلیغاتی در سازمانها و شرکتها می‌باشیم. اما پرداختن به امورتبلیغاتی برای بسیاری از سازمانها تبدیل به یک عادت شده است بطوریکه معمولاً بدون در نظر گرفتن نتایج حاصل از تبلیغات سال گذشته، بودجه بیشتری برای تبلیغات سال بعد خود تصویب نموده و هزینه می‌نمایند. تصمیم راجع به انتخاب رسانه و پیام نیز عموماً بدون بررسی‌های کافی اتخاذ می‌شود .     پر واضح است که در چنین شرایطی تبلیغ دهنده بدون اطمینان لازم از …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *