بررسی عوامل روانی و فردی در رفتار مصرف کنندگان و رابطه ی آن با ارزش ویژه برند کالا

فرمت ورد18 صفحه پيامد رقابت شديد در بازار افزايش روزافزون قدرت مشتري است . با افزايش اينگونه قدرت مشتريان، انتظار آنان از سازمان هاي توليدي و خدماتي نيز افزايش يافته است .سازمان ها نيز ناگزير بايد با ارزش ترين محصولات و خدمات را با مناسب ترين قيمت عرضه كنند. در نتيجه سازمان ها مدام به دنبال روش هاي جديد و ايجاد نوآوري در خلق و ارائه ارزش براي مشتريان هستند. به دليل پيچيدگي نيازها و خواسته هاي مشتريان و انگيزش هاي عميق دروني آنان، كسب اطلاعات و دانش در زمينه خواسته ها، دريافت هاي ذهني، خريد و رفتار خريد مشتريان براي بازاريابان اهميت اساسي دارد . نقش مفاهيم ارزش و مزيت رقابتي در بازاريابي موجب توجه و پرداختن به مفهوم ارزش ويژه نام و نشان تجاري شده است …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *