بررسي تاثير تبليغات بر فروش شركتهاي صنايع غذايي مشهد

فرمت فایل : ورد تعداد صفحات :30 قسمتی از متن : مسئله ي تحقيق : با توجه به اهميت موضوع تبليغات و اثر آن بر ميزان فروش آوري شركت ها در گذشته و حال تصميم گرفتيم به بررسي اثرات هزينه ي تبليغات بر فروش شركتها بپردازيم . پيشينه ي تحقيق : انسان امروز زير بمباران شديدي از تبليغات زندگي ميكند . تاريخ تبليغات را درجهان به سه دوره تقسيم كرده اند . 1- دوران ماقبل بازاريابي و مبادله ي كالا با كالا كه در اواخر اين دوران صنعت چاپ پا به عرصه ي وجود گذاشت . 2- دوران ارتباطات انبوه از 1700 تا دهه ي اول قرن 20 كه تبليغات شدت بالايي گرفت . 3- دوران پژوهش تبليغات به عنوان يك نيروي اجتماعي و اقتصادي مهم تلقي مي گردد . پيشينه ي تبليغات در ايران را در عهد ناصر الدين شاه قاجار ميدانيم . اولين شركت  تبليغاتي در ايران در سال 1316 به نام كانون آگهي زيبا راه اندازي شد . تا سال 1337 هيجده كانون آگهي در تهران فعاليت داشتند . امروز حدود 530 شركت  تبليغاتي به امر تبليغ اشتغال دارند . اهداف تحقيق : 1- با توجه به ساز و كار توليد در شركت هاي خصوصي برنامه هاي فروش و اثرات آن بر نوسانات  بازاربر …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *